Terug
Alles over afspraak maken en wijzigen
Alles over afspraak maken en wijzigen
Alles over afspraak maken en wijzigen
Op deze pagina leest u hoe u een afspraak kunt maken en wijzigen. Het UMC Utrecht maakt onderscheid tussen een eerste afspraak na een verwijzing en een vervolgafspraak.
Wat is uw situatie?
Afspraakherinneringuitklapper, klik om te openen
- U ontvangt vlak voor uw afspraak of opname een herinnering via sms en/of email (afhankelijk van uw voorkeur).
- Is uw afspraak binnen 4 dagen gepland? Dan ontvangt u een herinnering op de dag dat wij de afspraak voor u plannen.
- Ontvangt u liever geen herinnering of hebt u een andere voorkeur? U wijzigt dat makkelijk zelf via patiëntportaal Mijn UMC Utrecht onder ‘persoonlijk contactprofiel’.
Kostenuitklapper, klik om te openen
- Hebt u binnenkort een afspraak in het UMC Utrecht? Houd er dan rekening mee dat u ziekenhuiszorg soms deels zelf moet betalen. Dit hangt af van de verzekering die u hebt.
- Wij raden u daarom aan om contact op te nemen met uw zorgverzekeraar voordat u een afspraak maakt bij het UMC Utrecht. Uw zorgverzekeraar kent de voorwaarden van uw polis en kan u vertellen met welke ziekenhuizen zij een contract hebben afgesloten.
Meer informatie
Contactuitklapper, klik om te openen
Hebt u vragen of maakt u zich zorgen?